Så skönt att äntligen vara helt klar med ett projekt. Otroligt rolig att brodera men det var rätt trist på slutet att sitta och göra enstaka stygn som saknades.
Håller inte bara på med miniatyrer, tycker också att det är enormt kul att brodera. Oftast blir det mattor till dockskåpen men nu senast är det ett lite större projekt på gång, går under arbetsnamnet "50 nyanser av brunt" men förlagan är "Blue Ophelia" av John William Waterhouse. Mönster, garn och väv är köpta hos Yioyas xstitch