Visar inlägg med etikett Badrum. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Badrum. Visa alla inlägg

onsdag 23 december 2015

Trinity circle igen

Har svurit en stund över husets veranda. Nu sitter den ihop men det var enormt pilligt. Men fint blir det!
Nu måste jag bara måla allt som ska dit innan verandataket ska sättas dit.

Tjuvstartade lite med badrumsmöblerna


onsdag 9 december 2015

Gula huset igen


Hittade fantastiskt fin keramik på mässan från Elisabeth Causeret. Här i huset hamnade en vas och en tekanna med två små koppar. Vasen står på hyllan över spisen tillsammans med en blå svarvad vas jag hittade på Ebay. 
Än så länge saknas det ljusstakar eller något sånt på hyllan men det behövs nog. Eller kanske en tavla. FÅr se vad det blir.

I badrummet har nu spegel och handfat kommit på plats. Behövs nog något mer på väggarna och kanske en rullgardin. Väldigt nöjd så här långt i alla fall.