Visar inlägg med etikett 30-tals huset. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett 30-tals huset. Visa alla inlägg

tisdag 27 december 2016

Göra färdigt..,

Ska flytta om några månader och har börjat röja hemma, ska ha lägenhetsvisning i slutet av januari och då måste det vara lite... mer avskalat än nu. Hade egentligen tänkt använda julen till att frossa i miniatyrer men flytten kommer lite emellan. 
Men lite miniatyrer får ändå hinnas med, satsar främst på att avsluta projekt som blivit liggande. 
Först ut var 30-tals huset som nu har fått två sängbord, en lampa, två stolar och två fåtöljer. 

Huset

Sovrum och vardagsrum

Barnrum och kök




lördag 19 december 2015

Radio

Ingen vidare fart idag, mest röjt hemma och slängt grovsopor. Men fick i alla fall ihop radion till 30-tals huset. 

Alltid något...

torsdag 9 juli 2015

Sommarprojekt

Precis innan jag flyttade ut till stugan i slutet av maj satte jag ihop det här lilla huset som kommer från Jane Harrop. 
Huset är i 30-tals stil med fyra rum, två sovrum, kök och ett vardagsrum. 

Köket har ljusgula väggar, svartvitt golv och grå dörr. 

Vardagsrummet har beige (trots att jag ogillar beige starkt) tapeter. 

Och en grön eldstad. 

Hopsatt och spegeln på plats. 

Sovrummet fick blommiga tapeter och rosa eldstad.