Visar inlägg med etikett Göra klart. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Göra klart. Visa alla inlägg

måndag 20 juni 2016

Kråkslottet

Är äntligen färdig med Kråkslottet, eller ja, det är lite småputs kvar som ska till men inte många minuters jobb kvar.
Är otroligt nöjd men det var inte så roligt att bygga, mest för att det var rätt pilligt och inte riktigt passade ihop överallt. Eller så var det jag som inte förstod manualen.

Ska möbleras också men det kommer ta tid, har ju en plan för hur jag vill att det ska se ut men... visionen kan ibland vara svår att förverkliga.
Jag tänker att det ska vara ett hus med inspiration från Harry Potter filmerna, skitigt och lite oansenligt utanpå men ljust och lite excentriskt inuti. Får se om jag lyckas med det.

Först ska dock några andra projekt avslutas och så är det möjligt att Petalstone hinner komma. Eller så blir det en regnig sommar och jag hinner med en massa miniatyrer.

torsdag 31 december 2015

Shapeways

Chansade och beställde de här 3D möblerna från Shapeways. Mycket bättre än jag trott så det blir nog mer beställt därifrån. 
Stolarna ska bli turkos. 

Sen fick jag äntligen motivation och gjorde klart sängen till 30-tals huset.